Förrådet.

Jag är tillbaka nu! :) Vistelsen i Riga var härlig och jag har haft kul där med jobbet. Det blev mycket diskussioner och tänkande kring våra verksamheter inom församlingen. Det var intressant att få perspektiv på saker och ting som man inte tänkte på förut.

Annars så har jag och älsklingen jobbat med
förrådet bakom garaget hela helgen efter när jag kom hem från Riga. Jag har fått träningsvärk i magen, axlarna, halsen och i armarna av att greja med förrådet. Känns lite skumt att ha träningsvärk, jag är inte van vid det. :) Men det är ett bit kvar att gå med förrådet.




Nästa gång jag uppdaterar om förrådet kanske det är färdigt.. Då ska ni få en jämförelse mellan före och efter. Det är vad som vi håller på med just nu. ;) Dessutom ska jag åter till Vadstena imorgon på kurs! Känns väldigt kul! Men samtidigt känner jag mig som en nomad ibland. :) Reser ju ibland jämt. ;)


Datum: 2008-09-30 Tid: 20:50:45
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Emelie

välkommen hem!! :) Jaa, flyttar 1 nov nu.. fick flytta in tidigare än 1 dec. Så är det snart. Ska bli spännande. Du är välkommen o hälsa på sen. :P kram

Datum: 2008-10-06 Tid: 17:12:45http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: