Värsta djurparken!


Måste bara visa något som jag tog bild på ett tag sen. Vi har ingen riktig gräsmatta på tomten ännu. Gräsmatta ska vi ordna med nästa år... Men vi har nu ogräs och sommaräng precis runtom huset nästan. Och på köpet får vi besökare hit av rådjur som betar av ogräsen. :) De har kommit som mest till fem stycken, varav två är ungar. Söta djur! :)




Bilden på vårt bygge av förrådet tog jag idag.. Det ser ut så ungefär så här just nu. Det tar så lång tid för allt måste vara rätt gjort. Takstolarna kommer om ca 2 veckor, då ska alla väggar vara klara. Jag tycker det ska bli spännande och skönt att det blir färdigt någon gång! :)


Datum: 2008-08-25 Tid: 22:16:48
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Emelie

härligt m rådjur utsikt ;)

Datum: 2008-08-26 Tid: 19:01:15http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: