Lite tankar.

Ibland så kan man tänka en hel del på en viss sak... Just nu för min del är det hundar, speciellt när jag tänker på Donna. Det var förvisso ett tag sen man hade hund. Jag har vuxit upp med hundar, men dock aldrig ägt en egen. Har funderat på hur det vore att ha en egen hund och vilket ras det skulle vara. Min familj har haft hundar av rasen collie och schäfer och blandrashundar av dessa två raser. Hur vet man vilket ras som passar mig, allmänt sett alltså?

På skoj har jag tittat runt på lite hundsidor och jag hittade en sida med aktiviteter som hundförare och hunden kan vara med i. Bland annat agility, lydnad, flyball, viltspår, rallylydnad etc. Det såg intressant och jättekul ut.

Jag skaffar dock inte hund när jag inte har tillräckligt med tid att ägna mig åt ett djur!




Datum: 2008-06-29 Tid: 00:41:58
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: