Årets första inlägg!

Äntligen ett inlägg! Blev visst ett långt uppehåll här på bloggen. Men nu funkar det också att kunna blogga från mobilen. Sparar en väldig massa tid från datorn tycker jag. Skönt...

Ja, vad har hänt hittills då? Jag njuter av att vara mamma och vara hemma med Tony och följa hans utveckling. Nu är han 4,5 månader gammal. Dreglar massor och har två tänder redan. Rullar åt båda håll så det är ett evigt rullande här hemma på lekfilten. Sover också jättebra på nätterna med max 1-3 uppvak för mat och ev blöjbyte. Vi går även på babysim, och sonen älskar det. :)
Vi har också ställt honom i kö till förskolan som vi hoppas att han får plats på i början av nästa år. Samtidigt funderar jag mycket på jobb, jag måste fixa ett vardagsjobb på heltid och då gärna ej kvällar eller helger. Att hitta nytt jobb är ett stort projekt och inte alltid så lätt, suck. Än så länge har jag mitt timvik kvar, men inte hållbart i längden tyvärr. Jaja, vi får allt se vad som händer...
Tills dess njuter jag verkligen av att vara hemma med Tony. Tiden går så fort!!



Datum: 2012-03-18 Tid: 14:23:13
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
ola

Datum: 2012-03-22 Tid: 10:36:01
ola

Härligt att det rullar på..Ja sen kommer jobb! Det löser sig säkert..Ha det så bra./ Kram Far..

Datum: 2012-03-22 Tid: 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: