Årskrönika 2011.

Ja... Dags att summera året och för det mesta jobbade jag timmar, men vi tar nog de mest minnesvärda händelserna istället!

Den 12 februari så testade jag plus på graviditetstestet. Pirrigt minst sagt! ;) I april var jag i Turkiet med min familj, jag var i vecka 15-16 då. Min enda semester för året! :) Och i maj gick vi på rutinultraljud och tittade på lillbebisen och vi gick ut med graviditeten offentligt för vänner och på bloggen.

I juli gjorde vi 3D/4D ultraljud i Stockholm. Underbart, men bebisen ville inte visa ansiktet så vi fick ny extra tid. Sedan i augusti var vi dit igen och då såg vi ansiktet på sötnosen som vi inte fortfarande visste könet på! :) I oktober gick vi och väntade på förlossningen och den 1:a november kom våran prins! ♥

Under hela november med våran son var vi mest hemma, men vi också firade för vi båda fyllt år och fick besök av familj och vänner. Jag blev 25 år och fick en Samsung Galaxy S2 och den var en underbar present. Verkligen användbar! Och så kommer vi till årets sista månad... December... Det var vår första jul med sonen. Det var underbart. Vi hade min familj hemma hos oss på julmat och firande. Toppen!

Nu bara några dagar kvar till 2012 och jag ser fram emot att följa sonens utveckling. Under de två månaderna sedan han föddes har vi sett vad han utvecklas och vuxit massor. Men det var bara början... Leendet har kommit och det är bara för härligt att se detta. 2012 kommer definitivt bli ett roligt år!

Nu önskar jag er ett Gott Nytt År!


Datum: 2011-12-28 Tid: 21:26:49
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
ola

Hejsan.. Morfar här.

Det kommer att bli ett toppen år,Får följa Tony då han växer upp. Kram på er!

Datum: 2012-01-28 Tid: 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: