Here we come!

 

Ja, jag lever än... :)

 

Idag ska jag åka ned till lite varmare trakter! Det blir en annorlunda påsk för min del. :) En familjeresa på en vecka i Alanya i Turkiet tillsammans med min pappa, pappas fru och mina bröder samt styvbror.

 

Älsklingen min ♥, och brorsans sambo bland annat får snällt stanna hemma. Som sagt, en ren familjeresa som vi fått i julklapp! Känns skönt att koppla av nu i en vecka och samla krafterna! :)

 

Önskar er en trevlig påsk!




Datum: 2011-04-20 Tid: 11:24:09
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

Datum: 2011-07-19 Tid: 23:01:26http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: