I'm back!

Det är nog dags att uppdatera lite, va? :) Jag har börjat jobba heltid igen. Det har varit ganska mycket på sistone att jag inte orkat uppdatera bloggen.. och så var det ju nyhetstorka med!


Vill bara berätta vad vi har sysslat med här hemma sist. Vi hade ingen klädhängare på väggen innan, det fanns bara garderob med spegel där man hänger kläder inne... Men vi lade alltid jackorna på kökssoffan i hallen. Så vi behövde något även på själva väggen för oss och eventuella gäster och nu har vi äntligen gått och köpt oss en fin klädhängare från Mio. Perfekt för att vi inte kan ha klädhängare där tavlan med muggen hänger, då det är bara gipsvägg... Den väggen skulle paja om vi satte upp en klädhängare där, så vi fick leta efter något annorlunda och fann det här som vi satte upp mellan dörren och fönstret och den lilla väggen var av trä, så någon trasig vägg blir det inte här hemma! :)


Och vi har även bytt krukor på några av mina växter.. Speciellt en som har växt massor!!
Jag har en gammal bild från juni 2007 då på den växten som fanns på mitt köksbord i min gamla lilla lägenhet. Och så dagens bild!! Ser ni hur stor skillnad det blivit på 2 år? :)






Älsklingen och jag har redan börjat se fram emot julen med alla julsaker. Jag tycker vi kan vänta till slutet av november med någon julsak, men sambon har typ redan tjuvstartat med att dricka julmust!!! Hur tidig jul kan det bli egentligen för det? :) Och jag hoppas att det inte dröjer så länge igen innan jag skriver något. :)


Datum: 2009-10-12 Tid: 19:48:26
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Rosie

Hej igen! trevligt att läsa lite vad som händer....

Kram

Datum: 2009-10-15 Tid: 10:32:23
Sofie

Härligt med mycket bilder :D

Datum: 2009-10-20 Tid: 14:15:28http://metrobloggen.se/sexvarning
Elenor & Alfred

Vad för kakor? det ser gott ut! :D

Datum: 2009-10-23 Tid: 11:33:35http://ellyellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: