Besiktning och relation.

Vilken dag!! Det mailas en massa på jobbet, alltid är det något att hålla koll på... Datum, vad man har för uppgifter, förbereda, och planera. Det kan bli mycket ibland. :)

När jag slutade idag och åkte direkt till bilprovningen så var jag nöjd med dagen....  Ända tills jag fick resultatet av besiktningen. Jag har ett fel på besiktningen och det innebär att jag måste köpa nya sommardäck för stötdämparna inte ska skada däcken. Suck! Det blir en dyr utgift. :( Typiskt när jag hade haft samma däck vid den förra besiktningen. Om jag inte åtgärdar det och gör en ny besiktning så får jag körförbud på bilen om en månad. :(

Som vanligt är det alltid något.... Min kära lilla bil. ;P

Och nu till ett annat ämne som jag inte brukar skriva om på bloggen.

Jag har fått frågan av en läsare om jag och min sambo fått höra en del saker som inte var positiva gällande vårt förhållande, då vår ålderskillnad är stor.


Jag kan berätta att jag en gång träffade en kompis som berättade att andra personer hade frågat kompisen om min relation med min sambo. Men min kompis hade bara hänvisat deras frågor till mig personligen. Det är alltid bättre att fråga direkt till personen i fråga om man undrar något.


Jag vet att det finns människor som gärna snackar skit eller diskuterar något bakom ryggen på en. Jag vet också att det finns människor som finner det negativt med ålderskillnad i ett förhållande och kanske pratar negativt om det. Alla har alltid någon åsikt. Så är det bara.

Jag har också mött underbara människor som anser att ålderskillnaden inte spelar roll, då kärleken är viktigast.


Varje person bestämmer också hur han eller hon vill leva, inget fel i det alls. Ålder är bara en siffra. Viktigast är kärleken och en fungerande relation, och så länge det inte är ett barn och en vuxen i ett förhållande.


Och den lilla
historien om mig och älsklingen finns länkad under min presentation under min profilbild på bloggens startsida. Kika gärna om ni är nyfikna. :)




Datum: 2008-09-10 Tid: 17:18:47
Min vardag Kommentarer (4)

Kommentarer
Emelie

sant så, håller med dig! åldern har inget betydelse.

Datum: 2008-09-10 Tid: 17:41:01http://emifia.blogg.se/
eve

Datum: 2008-09-13 Tid: 20:50:07http://e
eve

håller med det att åldern betyder ingenting, viktigaste e ju personlighet. har ju kille som är äldre än mig. kram

Datum: 2008-09-13 Tid: 20:51:35http://evelia.blogg.se/
Camilla

det var superkul att träffa dig nu i helgen!

kramisar

Datum: 2008-09-14 Tid: 17:26:49http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: