Minihöstlov.

Känns så skönt att ta lite ledigt. Jag har en massa övertidstimmar från september, som jag nu tar ut i kompledighet. På onsdag blir det bara en förmiddag med möten på jobbet för mig och då ska jag också passa på att gå igenom mitt schema för november. På grundkursen går det också bara bra, nästa träff blir i början av november. Skoj ska det bli! :)

Jag tycker att tiden går så fort... det är bara 3 veckor kvar tills jag blir 22 år. Vad gammal man blir! Har inte direkt en massa planer på min födelsedag, men ska eventuellt iväg och bada bubbelbad, ångbasta och sånt på kvällen i Gustavsvik med mina kompisar. Annars hoppas jag på att kunna vara ledig då jag fyller år och med familjen och sambon fira lite. Det är ju min dag! ;)


Detta är galet.... Det är alldeles för tidigt! Jag har hört att det finns företag som säljer julsaker och sådant redan under sommaren. Jag vet dock inte vilket företag det är och vart den ligger i världen. Så tidigt!! Att ordna med julklappar i god tid är en annan femma, men att affärerna säljer julsaker redan 2-3 månader förväg är bara så fel!


Datum: 2008-10-23 Tid: 21:32:08
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Camilla

Japp det håller jag emd om! det är OK att köpa julklappar i förväg men JULSAKER..... grrrrr

Datum: 2008-10-24 Tid: 06:25:27http://rainred.blogg.se/
ola berlin

hejsan!! Vi har tagit in granen och klätt den. Samt att vi har julpyntat klart .. bbra va?

Datum: 2008-10-24 Tid: 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: