Wow, vilka nördar!

Galet... Att ett spel kan ha så stort verkan på folk, inte minst World of warcraft. Folk köade efter den nya expansionen i natt. Tack och lov var älsklingen inte med och köade, men han beställde via postorder. ;) Och nu spelar han med glädje över den nya expansionen.

Då känner jag att det är skönt att jag inte är en Wow-nörd. ;) Visst spelar jag gärna dataspel, som Sims och Spore, men bara när jag känner för det och att man kan avbryta spelet också bara så där till skillnad från Wow-spelet. :)


Datum: 2008-11-13 Tid: 19:13:28
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
ola

grattissssss. på födelsedagen.. ikea har gått i konkurs.. så det är ingen ide att förnya sovrummet..

Kram på dig..

Datum: 2008-11-14 Tid: 10:08:56
Signe från Dk

GRATTIS!Hoppas du får en toppen dag! KRam på dej!

Datum: 2008-11-14 Tid: 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: