Världen är verkligen liten!!

Råkade på mannen idag, som körde på min bil i förrigår. Han var visst kompis med en kollega på jobbet. Kollegan skulle presentera mannen för mig och Helena på fikat efter gudstjänsten. Det var typ "Hej, dig känner jag igen." :)

Helt skumt. Trevlig var mannen i alla fall. 

Tror att det måste vara förutbestämt att jag råkat ut för en bilolycka i höstas då jag körde på min kompis grannes firmabil och nu i förrigår bli påkörd bakifrån av kollegans kompis. Är det en slump eller något förutbestämt? Det kan man ju undra...


Datum: 2008-03-09 Tid: 13:53:48
Min vardag Kommentarer (5)

Kommentarer
Anonym

ojoj då!! ännu ett ;) kan faktiskt undra om det är slump eller förut bestämt :P

Datum: 2008-03-09 Tid: 16:10:38
Anonym

glömde o skriva att de va från mig :)

Datum: 2008-03-09 Tid: 16:11:37
Anonym

va??? vad hänt med namnet? :O har du ändrat bort de?? om det är då då förstod jag det :)

Datum: 2008-03-09 Tid: 16:12:41
Camilla

Haha... Jo det kan man ju undra... Men jag har inte ändrat något här så att namn och URL försvinner... Utan det är nåt som knäppar till sig som jag ej vet vad det är... Hmm... det är nog vanligt så.

Datum: 2008-03-09 Tid: 22:43:13http://femina.blogg.se
Karine

å, inte nu igen... men det var iaf inte din fel, tack o lov.. =) ja världen är tydligen liten den

Datum: 2008-03-10 Tid: 23:18:07http://meyouus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: