Lite händelser.

Det är så trist väder ute på sistone. Nästan bara regn. Har haft åska här också, det var i närheten, verkligen jättenära, mindre än 1 km från vårat hus. Lite rätt kusligt, kontakterna till våra datorer och grejer till TV:n fick tas bort. Inte så kul med saker som inte fungerar sedan om de hade påverkats av blixtarna.

Hmm.. Annars så jobbar jag två dagar i veckan i sommar. Det fungerar bra, så jag är nöjd med det. Och vi har bland annat hunnit med att fira ett år som sambor med ett restaurangsbesök! ;) Redan ett år! Det känns jättebra och jag trivs superbra här i huset. :)



Jag gjorde lite söta hjärtan till minne av dagen då vi blev tillsammans och dagen då vi blev sambos. Photoshop är bra ibland, man kan göra mycket kul med bilder. Fattar inte varför jag inte skaffade det tidigare! :)


Jag kan också nämna att jag gillar bildtelefonen! Mer roligare att prata med min familj nu, så att man ser varandra och slippa använda texttelefonen eller smsa hela tiden. Man får ut mer av samtalet när man har bildtelefonen, det går snabbare då! :) Måste bara fixa varseblivning till bildtelefonen och bättra på våra hjälpmedel här hemma.

Audiologiska kliniken på sjukhuset här i Örebro är så sega och sist man hade kontakt med dem, så vägrade de låta oss ha de hjälpmedel både jag och sambon ville ha utan att vi skulle betala för det. Får snart sätta igång och uppta kontakten med dem och tjata! Eller försöka lösa det med dem. Kunden har alltid rätt. ;)


Förresten, jag gillar kommentarer! :)


Datum: 2008-07-20 Tid: 21:01:42
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Helena

Tack! Är rätt nöjd med frisyren. hehe... Grattis på din och Antons dag (1 å som sambor!)i efterskott :).. Hoppas du har det bra nu.. fast vädret inte är såå fint. Men nu ska det vända! Hoppas jag :) Kram

Datum: 2008-07-22 Tid: 10:42:38http://charmeleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: