Glasögon och julpynt!!

Förra inlägget handlade om glasögon och min födelsedag. :)
Så nu vill jag dela mig av med några bilder här av dessa glasögon jag kikat på och provat med hem.

image165
Min nuvarande glasögon! 6 år gammal, usch! Peak Performance heter märket.


image166
Vita Bond glasögon (fin, men inte min favorit).


image167
Vogue. Gillade denna glasögon bäst..


image169
BeYu. Ser ut som en kärring..!

Jag lämnade tillbaka glasögonen på de tre sista bilderna... och ska spana vidare efter andra..
Men om jag skulle välja någon av dessa tre brillor så skulle det bli.. VOGUE!! Jag är inte ute efter märkesglasögon, utan jag vill att det skall passa mitt ansikte och min personlighet. :) Så några kommentarer..?



Vi har också börjat julpynta lite här hemma. Det är ju en månad kvar till julafton. ;)
Känns mysigt här hemma nu... Lite tjuvstart, men det är faktiskt snart jul!!! 

Avslutar med att lägga in en bild som sambon tagit på vår matplats, som känns väldigt julig!

image163


Datum: 2007-11-25 Tid: 19:21:20
Min vardag Kommentarer (5)

Kommentarer
mallan

Här ska jag kommentera!
Glasögonen är precis likadana som de gamla. Verkar att du har fastnat i en samma stil efter 6 år med samma;) Våga mer! ;)
kramar

Datum: 2007-11-26 Tid: 10:20:10http://mallansson.blogg.se
Jessie

Hej!
Ja det är ju inte lätt med glasögon - skit svårt att hitta det som man vill ha och som passar! Men jag håller med Mallan och du kanske ska leta fram något som kanske gör dig lite tuffare.. Ja som jag säger är det svårt! hehe.. Ha det bra!

Datum: 2007-11-26 Tid: 12:05:43http://nosstunk.blogg.se
Karine

Haha, inte ska du ialla fall skaffa en sån BeYu glasögon :P. Jo, jag tycker att du ska testa nåt nytt, med andra ord inte en likadan som den gamla.. Verkar vara tre här med likadana åsikter. Nåja, men lycka till med att hitta DEN Glasögonen! =) Kramar

Datum: 2007-11-26 Tid: 14:29:50http://meyouus.blogg.se
Emelie

de alla glasögonen som du har nu speciellt den längst ner sista ser som en käring precis som du sa haha... men annars så tycker jag att gamla glasögonen passar bättre än dom nya.. :) det är inte lätt med glasögon :P

Datum: 2007-11-26 Tid: 18:03:12http://emeliesamuelsson.blogg.se
Sarah

Fyfan glasögon är inte så lätt och de som jag har nu är de bästa som jag haft under åren. Jag hade svarta och idag tycker jag att jag inte passar i svarta bågar men det beror också på formen osv. Hoppas att du hittar någon till sist! :)

Datum: 2007-12-10 Tid: 12:38:14http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: