Flux flux.

Här har jag donat och fixat lite med hjälp av min älskling. Han gjorde headern till min blogg, som jag är jättenöjd med! Den blåa bakgrunden hittade jag och lade till istället för det djurmönster som sambon hade lagt in på bloggen innan.

Så nu är jag rätt så hyfsat nöjd. Det är kul med lite färger faktiskt. :) Det lär bli många olika bakgrunder man byter och testar här på bloggen sen. Det är kul att skapa saker. ;) 

Vad tycks om det senaste?


Datum: 2007-11-05 Tid: 14:25:51
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Sarah

Hej Camilla! Ja, det är sant! Vi kommer att bli 21 till nästa vecka. Fyfan! :) Det har verkligen skett en stor förändring i ditt liv om man ser bakåt när vi fyllde 20 år. Haha, vem vet?! ;) Jag börjar undra hur livet kommer att se för mig när jag ska fylla 22 år? Din blogg har en härlig design som får mig att bli glad när höstmörkret spökar därute. Hur mår du nu? Kramisar!

Datum: 2007-11-05 Tid: 16:44:12http://q86.blogg.se
Sarah

:) nu är det en vecka kvar. Åå! Jag vet ingenting hur jag ska fira dagen. Tycker att det är bara en småsak att bli 21 faktiskt. ;) kramar

Datum: 2007-11-07 Tid: 10:22:48
jenny

ja det är sant. det är mycket som händer efter studenten. jag längtar faktiskt tillbaka till gymnasiet. det är annorlunda nu men man måste ju gå vidare också. här är en som också längtar efter julen. bara 6 veckor kvar! kram

Datum: 2007-11-08 Tid: 20:30:50http://jenny86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: