Tack för kvällen!

Det har varit en kul dag! Mamma var hos mig och hjälpte mig med håret, sminket och min balklänning. Trevligt att ha henne på besök också. Så här fin blev jag som mamma absolut skulle ha bild på mig. ;)

  
Hos mig, innan håret fixades. :)


Sedan följde hon med mig till Dennis, min kompis som bor i närheten av mig och där samlades vi fem personer som skulle på bal i väntan på taxin. Passade på att ta lite fler bilder ;)

  
Den sista bilden var mamma bara tvungen att ta igen. ;)


Och så vid middagen tog Karine som var med Dennis bild på mig och min kavaljer Martin till vänster på bilden.




Blev lite mer fotograferande bland oss alla (mer bilder kommer) och lite dans. Sedan räckte kvällen bra för oss, så vi fyra, Martin, jag, Dennis och Karine fick skjuts hem till var och en. Balen var en härlig upplevelse! Det ska man ha en gång precis innan studenten, eller hur? ;)


Så nu ska jag gå, tvätta av mig.. och sen sussa! Tur man är ledig imorgon! ;)
God natt, ni allihopa!


Datum: 2007-05-31 Tid: 00:23:09
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: