Jobb.

I fredags fick jag beskedet att jag blivit erbjuden jobb! Det är ett volontärjobb under mindre än ett år hos Nikolai församling, där de sysslar med ett projekt som jag som volontär medverkar i. Jag visste om det projektet redan i förra året, när volontärannonsen var ute så ansökte jag det, gick på intervjun, vilken i för övrigt var hemskt nervigt! Men att ha blivit erbjuden detta, känns det väldigt kul och härligt!

Nu behöver jag inte oroa mig så mycket hur jag ska klara mig i höst när jag vet att jag har ett jobb att gå till. :) Och nu ska jag bara ge mig in i min hög med läxor i engelska, filosofi och geografi och kämpa mig igenom veckorna till studenten! I sommar får jag kämpa lite med att hushålla med ekonomin, njuta av värmen och samla på krafterna inför jobbet.

Livet känns härligt!




Datum: 2007-05-06 Tid: 22:41:46
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: