Din vuxenpoäng är: 14.4

 

Din ålder borde vara 26.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? Eller varför inte beställa en resa till Kos?


Tips på saker att göra för att få mindre poäng:

* Börja drick öl.

* Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.

* Flytta ihop med några kompisar.

* Ge dina krukväxter till grannen.

* Sälj din bil, det är omiljövänligt.




Kos är en resa för fyllesugna ungdomar, jag gillar också strand och bad, men att festa nätterna långa är lite så där, Cypern (varit där ifjol) är nog en bättre resmål som man kan hitta på mer än att bara festa... Annars skulle jag gärna vilja åka till Asien, Afrika och sådana länder - mer upplevelse då! Jag har inte ens ICA-kortet.... Öl är äckligt, Hultsfredsfestivalen är inget för mig, att bo med kompisar är något som jag aldrig tänkt mig göra förutom på någon resa kanske och krukväxter är inte min starka sida, men har en älskad krukväxt som jag tänker behålla! Dessutom så har jag körkort men äger ingen bil. :)


http://www.vuxenpoang.com 




Datum: 2007-05-14 Tid: 20:20:12
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: