Välkommen till världen, Olle!

Häääärligt!

Nu har jag fyra kusinbarn, tre på pappas sida och ett på mammas sida. :)

Olle är en söt pojke som kom till världen igår, den 6 december kl 20.45, med sina 4900 gram och 55 cm! Jag har sett bild på honom på sjukhusets hemsida där han är född på. Väldigt söt och ganska lik sin storasyster Ida.

Jag visste att min kusin Eva-Lena väntade ett andra barn och barnet var beräknad att komma i november. När vi kom in till december månad så hade jag börjat undra om babyn hade kommit för jag inte hört något från släkten, och inte heller av min kusin på msn. Så ikväll när min kusins msn blev online, så hojtade jag till som vanligt "Hej!"... så svarade hennes sambo och berättade att min kusin inte kan svara nu för hon sitter och ammar! Jag svarade "Oj!" och blev nyfiken... Så jag frågade honom, när kom bebisen och vad blev det osv.. Igår kväll. :) Hon gick över med ca 2 veckor..

Jag jobbade kväll igår, när jag slutade på jobbet så var Olle bara 15 min gammal. Känns skumt det här.. att en människa inte finns till för att sedan finnas till, liksom... Jag ser fram emot att träffa bebisen, som jag träffat hans syster, dock första gången när Ida var ca 4 mån gammal. :) Få se när jag träffar pojken...

Jag träffar inte min släkt lika ofta som förut. Men snart måste jag nog åka upp och träffa dem och det nya tillskottet i släkten. ;)


Hmm... Annars så har vi blivit färdiga med vår julgran. Den blev sååå fin! Mysigt att titta på den och längta till julen.. På söndag är det andra advent, tiden går sååååå fort! :) Nu är det bara mycket att göra på jobbet innan jul, men det ska bli skönt att vara ledig i två veckor över jul och nyår. Då ska det slappas!! ;)


Datum: 2007-12-07 Tid: 23:56:35
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Karine

Vad roligt att du får ett kusinbarn till! =) Hoppas att du kommer att få träffa honom snart.
Kram

Datum: 2007-12-09 Tid: 00:07:02http://meyouus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: