Love Hina.

Är jag beroende? Hi hi...

Älskar allt som händer med Keitaro, Narusegawa, Mutsumi, Shinobu, Motoko, Mitsune, Kaolla med flera på pensionat Hinata. Ken Akamatsu är författaren och tecknaren till serien och den finns i 14 delar. Jag har 9 av dem och kommer nog så småningom köpa 5 till, så jag har alla de delarna.. Kan läsa om igen och igen...

Det hela började tack vare projektarbetet om Japan och manga/anime fanns ju med i temat Japan och min klasskamrat tipsade mig om att läsa Love Hina, om man vill börja med att läsa manga. Jag lydde det rådet och började med den första boken på flygresan på väg hem från Cypern. Blev fast direkt och nästa dag åkte jag och köpte nummer 2 och 3.


Här kommer lite bilder på gänget på persionatet Hinata.

       

Serien har liksom ALLT man vill läsa om!




Datum: 2006-08-18 Tid: 19:25:26
Böcker Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: