Att vandra.

Ett tag sen sist jag skrev här. Har varit en hel del att göra sedan dess...
Men här ska jag uppdatera nyheter!

Jag var i Vadstena den 25-27 mars på Svenska kyrkans grundkurs och denna gång fick vi ha pilgrimskurs. Vi fick också pilgrimsvandra en bit på Klosterleden. Den pilgrimsvandringen blev verkligen ett litet äventyr! Med snöstorm! Det var hårda vindar med mycket snö! Och vi vandrade i 1,2 mil. ;)

Tur jag hade börjat promenera ca 3 km nästan varje dag tidigare och det har gett resultat! ;) Flera av mina vanliga kläder sitter verkligen bättre nu och min ganska nya klänning, som jag köpte strax efter nyår, sitter lite löst på mig nu! Så ca 6 kg har jag tappat genom GI-mat och dagliga promenader,
och det tog bara nästan 2 månader.

Och det känns så skönt att kunna ha på mig mina gamla jeans efter två år!!


Datum: 2009-03-30 Tid: 21:05:32
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Datum: 2009-04-20 Tid: 18:37:00http://www.lovemercury.se/2009/april/tavling.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: