Födelsedagsfirande.

Igår, söndag, blev jag hela 24 år! Vad gammal man känner sig, hihi.. Min familj kom på fika och det var trevligt, jag tror inte att en fika kan ta nästan 3 timmar som igår! :) Jag är nöjd med min födelsedag och jag tror även att sambon är nöjd med sin födelsedag som var i tisdags.

Mina födelsedagspresenter var nya vinterdäck med dubbar, tomteprydnad, armbandsklocka och blommor!
Bäst av alla och är också lite av en försäkring är vinterdäcken. Mina tidigare var utan dubbar och de hade också börjat bli slitna. Så nya däck var bara så välkommet! Tack! :)

Min pappa fick också grattis och present på farsdag från mig. :) Att det kan infalla samtidigt som jag fyller år är sällsynt... Jag föddes på en fredag. Men har fyllt år på en lördag, söndag, måndag och till och med tisdag. Intressant det med att ett visst datum kan infalla på vilken veckodag som helst beroende på om det är skottår eller annat. :)

Tack till er för alla gratulationer via sms och facebook! :)

Lite bilder nu!

Pappa och jag! Brorsan som fotat. :)

 

De vita blommorna är till både mig och Antonio. Smart med två bollar till blommor då vi är ett par. ;)
Röd cyklamen blev det också till mig. Kommer att passa fint till julen som kommer om bara några veckor!

Min nya armbandsklocka! Tappade bort min förra klocka för fem år sedan och sedan dess
har jag haft mobilen som klocka. Inte alltid så praktiskt, så det var en bra present! :)

Och så en söt tomte! Den ska vi ha framme till jul. Tror det blir bredvid julgranen!
Kommer bli så mysigt här hemma till jul med alla julsaker. :)



Datum: 2010-11-15 Tid: 10:36:25
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: