Ändrat lite.

Haft lite bloggtorka... men nu har bloggen i alla fall fått en ny färg! Men jag är inte så nöjd ännu... Fast den lilla skon jag har som ikon nu är jag nöjd med, tycker det är så fint. Den är från filmen Wall-E. :) Ska nog kanske fixa till en ny header med...

Ja, nu är vi redan inne på mars!! Vart tar tiden egentligen iväg!?! Jag tror det är det för jag har jobbat mycket och det kommer mera jobb inom den närmsta framtiden.. Sådant gör ju att tiden bara rusar iväg!! Annars har jag planer på att vara ledig kring påskveckan, det kommer att vara så välbehövligt! :)

Har tröttnat lite på snön. Fast genom jobbet i veckan har vi ledare i alla fall åkt pulka med barnen och det var verkligen åratal sen jag var på en pulkabacke. Det blev att åka tefat för min del, då jag inte hade med mig någon vanlig pulka. :) Kul var det, fast tefat är inte så praktisk eftersom det är svårt att styra hur man vill åka. Jag råkade bland annat träffa och hoppa över en liten bula vid foten av backen och snurra runt... :)

Så nu ser jag fram emot våren och värmen! Som den där lilla skon.



Datum: 2010-03-12 Tid: 00:22:09
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Di

tackar!! Hur är det med dig annars!!

Kram

Datum: 2010-03-19 Tid: 13:58:02http://andijo.blogg.se/
selin

ja! mkt fullt upp! puh! men skoj! ;) hii :) kram

Datum: 2010-03-23 Tid: 23:29:52http://lukenda.blogg.se/
sofie

jadå... det händer alltid underbara saker i livet, men ibland så är det lilla extra som sker som gör en glad inuti själen =)



Datum: 2010-03-26 Tid: 08:05:18http://pipomusiken.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: