Sluta snöa, tack!

Jag irriterar mig något så otroligt på snön som bara vräker ner och det spelar ingen roll om man skottar snö utanför garaget.  Det blir lika illa igen sen. Det är nästan 30 cm snö där nu och det går inte att köra ut bilen utan att fastna i snön. :(

Problemet nu är att jag jobbar imorgon och inga bussar finns att tillgå där jag bor på helgerna. Igår tog jag bussen för jag inte tänkte ta och köra bil i en sådan väder.

Få se hur jag gör imorgon för den stora vägen in till Örebro som jag alltid åker på är oplogad och enligt NA-tidningen ska Vägverket inte ploga mindre vägar som vår "stora" väg antagligen räknas in dit. Risken finns att jag blir fast hemma utan att kunna åka till jobbet imorgon. Det är så irriterande!! :(


Datum: 2010-02-20 Tid: 13:39:29
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: