Promenad i djupsnön.

Jag är kompledig hela veckan, vilket är superskönt!! :)

Idag när sambon var på jobbet och jag var ensam hemma, bestämde jag mig att komma ut och promenera vår vanliga runda på ca 3 km. Och det blev lite mycket jobbigt på slutet. Jag kunde ju ha struntat i den sträckan, men valde att utmana mig själv genom att gå där och snön nådde ovanför knäna på mig. Det gjorde att jag fick vila korta stunder på den lilla sträckan. :)

Bjuder på några bilder på min promenad idag! :)


Visst är det härligt? :)



Helt klädd för en utepromenad!



Mycket snö!



Den värsta biten!! Att man inte plogat cykelvägen är otroligt!! Den fick jag kämpa mig igenom! :)


Då förstår ni nog hur trött jag var efteråt! ;)
Jag kommer inte gå den sista sträckan igen förrän den är plogad!


Datum: 2010-02-24 Tid: 18:51:22
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: