Ledig helg.

Har haft en ledig helg. Skönt!

Fast man har hunnit med en hel del. Innan helgen så postade jag iväg min ansökan till högskolan. Så man får se hur det blir sen. :) Har också träffat familjen under helgen, var och badade på Gustavsvik igår och idag har jag varit på stanrunda med mamma. Passade även på att lämna in i min deklaration idag.

Här hemma har det fixats en hel del också. Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar.
Vi är så nöjda med den nya tvättmaskinen och den nya torktumlaren. De har båda startfördröjning och tidtagarur. Snacka om bekväma saker. :)

Blir nog också en film innan läggdags. Och i morgon blir det vardag igen.


Datum: 2009-05-03 Tid: 22:12:54
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: