Antagningsbesked.

Som jag väntade på det beskedet!!
Och idag var det brevet i brevlådan. Blev en liten nervös stund när jag öppnade den.

Ni kanske minns att jag skrev om min ansökan till teologiska studier på högskolan, så fick jag svar från dem idag. Tyvärr blev jag inte antagen, men jag var välkommen att söka dit igen nästa år. Blev faktiskt besviken! :(

Men jag har i alla fall en halvtidstjänst till hösten.
Jag har mailat och bett om en heltidstjänst istället. Hoppas det ordnar sig!

Nu vet ni det.


Datum: 2009-06-05 Tid: 23:29:52
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Helena

Hej! åh vad tråkigt. Jag var rätt säker på att du skulle komma in! :(.. Men hoppas du får heltidstjänst iaf, vore ju inte dumt ändå med så mkt lön i månaden :). Men konstigt ändå, de snackade ju förut som om det var självklart att du skulle komma in? skumt.. aja.. ksk är meningen att du ska jobba heltid, vi får se hur det blir i höst. Det ordnar sig alltid iaf.. Kram

Datum: 2009-06-06 Tid: 00:24:40http://charmeleon.blogg.se/
Camilla

Trist att du inte kom in... Du kan ju kolla närmare kursstarten ifall någon hoppat av och det finns platser över!

Ha en rba nationaldag!

kramisar

Datum: 2009-06-06 Tid: 12:03:50http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: