Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Camilla!

Denna bild är den 6:e i min 6:e bildmapp.



Bilden är fixad i photoshop med ett flertal bilder under en månad som jag tagit med min mobil förra året. :) Den finns redan på bloggen någonstans. :) Kul att jämföra lite hur det såg ut förra året och nu, speciellt vädret. Myckett snö i mars förra året. Nu är det februari och det är mycket snö ute här... Kan ju bli mera sen... ;)

Nu ska jag utmana 6 av bloggarna jag läser.

Emifia
Meyouus
Q86
Dennis
Adina
Hanna

Utmaningen går till så här:

  • Gå in på mappen Mina bilder (eller den mappen du har dina bilder)
  • Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella bilden
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
  • Utmana sex andra genom att länka dem, och tala för dem att de är utmanade!



Datum: 2009-02-10 Tid: 21:38:18
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Pea

Heej! Hamnade hit gemom Rianred... Såg att ni tänkte eller vill ha mobil Sony Ericsson (kom inte ihåg vad för typ mobil men det du lagt bild här på blogg), min pappa köpte en sådan o jag tänkte också ta det men sen insåg min pappa att det inte finns videosamtal, jo det finns, men kamera ligger bakom mobilen, alltså måste vi vända på mobilen och teckna sen vända tillbaka till rutan för att titta andra i rutan teckna... lite jobbig låter dte va?.. så jag sket i det.. suck...:(

Om ni inte vill ha videosamtal då är mobilen bra!...=)

Datum: 2009-02-10 Tid: 23:52:04http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: