En mini jul i efterskott.

Dagen efter annandag jul var vi till min mamma på en mini jul så här efter julhelgen, eftersom hon jobbade hela julen. Det blev middag, julklappsutdelning med lillebror som tomte och efterrätt. :)

Jag fick några fler julklappar;
  • Morgonrock - väldigt skön!
  • Ett par strumpor - mjuka och sköna!
  • Liten tomteprydnad - så söt!
Och sen fick jag och sambon gemensamt ännu ett till set badrumshanddukar - likadan som den vi fick på julafton, fast i en annan färg! :) Handdukar är toppen att ha, man vet aldrig när man behöver nya. ;)


Här kommer en bild på bror som tomte. ;)




Datum: 2009-12-28 Tid: 00:50:00
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Rosie

Vilken gullig tomte!!

Kram

Datum: 2009-12-31 Tid: 15:42:17
johanna

är det martin?? :) men det måste vara världens sötaste tomte! :D

Datum: 2009-12-31 Tid: 20:28:41http://adina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: