Ett tag sen.

Det var ett bra tag sen sist jag bloggade här. Har inte hänt så mycket sedan sist.

Under påsken var det så lugnt och jag var ledig då. Har hunnit vara upp till Gävle lite, hälsa på släkten samt sätta lite påskliljor med mamma och familjen på mormors och morfars grav. Var jättefint.

I helgen har jag och älsklingen varit i farten och fixat bra saker här hemma. Har hunnit få hit vår nya tvättmaskin och den är uppmonterad nu i vår tvättrum. Kul med lite fräscha prylar! Det blir också en ny torktumlare med, den får vi nog hit imorgon eller på onsdag. Våra två bilar är också tvättade - med vår nya högtryckstvätt. Det enda som behövs är tid, el och vatten så blir bilen ren. Billigare också än att köra in i tvättautomaten på bensinmacken. :)

På onsdag bär det av till Vadstena igen! Jag tror det blir intressanta dagar och i helgen ska jag jobba. Så idag och imorgon är jag ledig. Det behövs verkligen! ;)


Datum: 2009-04-20 Tid: 23:04:46
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: