Spore.

När jag vaknade idag så upptäckte jag att sambon hade installerat något på min dator... Nämligen Spore. Med lite hjälp av älsklingen började jag spela denna speciella spel. Och det är faktiskt roligt! Det är ju om rena evolutionen, då är det lätt att förstå biologin gällande celler och annat. :)

Och jag kan fixa till min lilla varelse hur jag vill den ska se ut och samla in krafter och DNA-poäng. :) Jag har valt att min varelse att vara växtätare. Sambon har också spelet i sin dator och han valde att vara köttätare och det är kul att se hur långt vi båda har kommit i våra spel.

Jag tycker att det är skönt att det finns roliga spel idag än för flera år sedan. Jag minns Counter Strike, Battlefield och War of Worldcraft, som typiska spel för killar. Jag tror att utbudet av dataspel är större numera. Tack och lov. :)




Datum: 2008-09-07 Tid: 21:46:38
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: