Minnen.



Jag och
Karine, 30 maj 2007.


När jag kollade i mina bilder, så såg jag denna.. Minns den balkvällen så tydligt.. Jag skulle då ta studenten och livet lekte. :) Klänningen var så fin på mig. Jag har fortfarande kvar den i min garderob. Fast den skulle inte passa mig just nu. Den var uppsydd för att passa mig just då, men nu är jag inte lika smal som tidigare. :( Jag hoppas att mina promenader med mamma ger resultat sen. ;)

För övrigt känns det kul att Karine ska jobba så nära mig. :) Till och med tillsammans i en del verksamheter på jobbet. Tillbaka i samma gäng liksom. Under gymnasiet var vi liksom åtskilda. Vi gick i samma förskoleklass och grundskola och nu kommer vi jobba tillsammans. Jag tycker att det ska bli skoj. :)


Datum: 2008-09-01 Tid: 22:51:16
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: