Lite inredningstankar.

Sitter uppe här nu lite. Inte ens såå trött, trots jag var uppe och åkte till jobbet vid sju imorse. Ska i alla fall gå och sova snart.

Imorgon (dvs idag torsdag) börjar jag kl 12.00! Skönt med andra ord, då jag inte är morgonpigg. :)  Ska jobba imorgon och jag blir ledig på fredag, hurra! Sen så ska jag jobba på både lördag och söndag... Lite segt att inte ha ledigt en hel helg, men livet är inte alltid som man vill ibland...

Har idag suttit med årets IKEA-katalog och letat inspiration till lite textilier, speciellt till vardagsrummet och till vårt sovrum här hemma som jag är sugen på att fixa fram, så det ser mer trevligare ut. Och ritat fram idéer i min kollegieblock. ;) Funderade på några färger på textilierna, kanske flerfärgat eller stark enfärgat. Men för mig ska det helst inte vara så där i en flerfärgat skrikig mönster, urk! :)

Nej, nu önskar jag er god natt, allihopa!


Datum: 2008-11-13 Tid: 01:47:13
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
caroline

kikar in och säger god natt

Datum: 2008-11-13 Tid: 01:58:19http://lovelyc.blogg.se/
Camilla

nej jag säger God morgon!!!!

Datum: 2008-11-13 Tid: 05:14:21http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: