Dagens minus.

Fågelskit. Fåglarna verkar använda min lilla bil som toalett. :(

Igår hade jag så många fläckar av fågelskit, så jag, på hemvägen från jobbet, körde bilen in i biltvätten för att få bort dem. Fågelskit fräter nämligen bort lacken. Men det var lite kvar trots biltvätten, så hemma fick jag också spola av med vattenslangen.

När jag åkte hem idag efter jobbet så var det en ny fågelskit på min nytvättade bil! Hur kul är det? :(

Det tar både tid och pengar att tvätta en bil, bara för fåglarna får för sig att skita på den. Nu ser jag att det bara är fördelar med att ha ett garage med tak över bilen!


Datum: 2008-06-03 Tid: 19:51:59
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Tobias

Då ska jag vara glad att jag har en garage som kostar mig 350 kr/månad....

Datum: 2008-06-03 Tid: 21:55:39http://saibot.blogg.se/
Camilla

det har vi, alltså garage med tak och motorvärme!

Så det slipper vi lite men om vi är ute med bile så får vi det ändå!

Kramis

Datum: 2008-06-06 Tid: 15:27:32http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: