Lite filmtips.

I soffan sitter vi bredvid varandra under en filt och tittar på film. Så brukar det se ut. Jag och älsklingen har hunnit se en hel del filmer nu. :) Det har blivit mest skräck på sistone. Kusligt spännande.... Då är det skönt att ha min älskling som kan lägga armen om mig när jag blir skrämd. ;) Man ska nog inte titta på skräck ensam, om man är jag.

Några läskiga filmer vi hunnit se är,
[Rec], Från andra sidan, House of Wax, The Ruins och Saw. Trodde aldrig att jag skulle våga se Saw, när man har hört mycket om den filmen. Men så farligt var det inte faktiskt. :)

Annars så har jag hunnit se en mysig film också. P.S. I Love You heter filmen.

När det nu blir mer mörkare ute ju närmare hösten kommer, så lär det bli fler filmer att se för oss framöver...




Datum: 2008-08-12 Tid: 02:04:15
Filmer Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: