Lite nyheter.

Nu uppdateras det igen! ;) Jag har haft lite bloggtorka och det har varit så mycket på jobbet att göra... och det är inte slut än... Har några bilder som får tala för sig själva. :)

Bilderna är tagna under några tillfällen i en månad med min mobil.. Se skillnaden! ;)

image210



25/3: En snöande morgon slutet av mars åkte jag till jobbet och det var så halt, alla körde långsamt! Halkade även ute den dagen och skadade armbågen, har ärr där nu. :(... Men livet går ju vidare...

14/4: På regnbågen, då jag och sambon åkte hemåt efter ärenden och det var så fint. :)

21/4: Bilden på mig är taget i tisdags då jag var på Naturens hus med jobbet. Fint väder med sol... Lägg märke till min nya glasögon! ;)

24/4: Bilden på anderna tog jag idag precis utanför kyrkan!

Tänk att på en månad kan vädret förändras och det hände så mycket saker under denna period för mig.


Har nu i två dagar haft seminarium på jobbet, om det projekt jag med flera arbetar med.  Verkligen intressanta dagar! Nu ser jag bara fram emot ledigheten i 5 hela dagar!

Ska kanske på studiebesök på Kumla anstalten nu på tisdag om jag får tolk dit. :) Detta på intiativ av några andra inom kyrkan. Hur många får chansen att höra och se lite hur det är i en sådan anstalt, som är en av Sveriges största? ;) Hoppas det blir intressant! Och så ska jag också jobba på ett rikskonfirmandläger i Leksand, blir då borta i 5 dagar. Men det ska bli kul även det.. :)

Majmånad blir troligtvis lugnare, men även där kommer det hända en hel del saker! Jag har blivit kallad till intervju för Svenska kyrkans grundkurs, i början på maj på Vadstena folkhögskola. Spännande! Antagningsbesked får jag veta i mitten av maj. Sen ska man också till Sigtuna på avslutningskurs. Blir kul det också... Sista gången liksom.

Och sedan blir det ännu lugnare. Men inte så lugnt. ;)

I sommar kommer jag inte ligga på latsidan hela tiden... Jag ska nämligen jobba en hel del. Ja, ni läste rätt... Har fått erbjudande om ett sommarjobb och det handlar om ca 11 timmar i veckan. Ska då arbeta som timledare, bara på onsdagar och fredagar inom kyrkan. Jag får då timlön.  Känns bra! :)


Blev mycket att skriva för denna gång. :) Men ni ser väl att jag lever i alla fall. ;)


Datum: 2008-04-25 Tid: 01:59:39
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Sarah

Lycka med till allt! Det är roligt att höra att du har det bra och jag tror att du kommer in på grundkursen i Vadstena! :) Till sommar ska jag jobba några veckor och ut på tågluffning! Jag längtar så! Jag ska vara ute i tre veckor med en dansk kompis. Det är snygga glasögon som du har nu. De passar dig bra! Snart är det valborg och jag har inte planerat vad jag ska göra denna dag, äh jag bestämmer det i sista minuten! ;) Krams

Datum: 2008-04-25 Tid: 06:47:27http://q86.blogg.se
Sarah

Vi ska till Berlin, Slovenien, Kroatien, Italien, Sicilien och Frankrike. Jag längtar till sommaren så! :) Hur har din helg varit? Kram

Datum: 2008-04-28 Tid: 14:25:22http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: