Tur i oturen.

image159



Varför röntga mig?
 Anledningen var att jag varit med om en bilolycka den 24 oktober mitt ute i dagljuset. Min bil är nu på verkstaden och blir reparerad. Jag fick ont i halsryggen morgonen efter krocken och försökte få läkartid på vårdcentralen. Fick träffa läkare dagen efter, den 26 oktober. Läkaren tyckte att jag skulle röntga mig på sjukhuset, så hon skrev remiss och skickade mig till akuten.

Röntgenbilderna är 6 st, visar bara 2 här på bloggen. De togs nästan exakt 2 dygn efter bilkrocken.

Men det var inget fel på min halsrygg, bara muskelsträckning som är övergående. Skönt! Nu är jag precis som vanligt igen, men med en erfarenhet rikare. Inte bara för bilkrocken, men också hur det är att få sitta och vänta i timtal på akuten. :/

Hmm... Denna gång var det tur i oturen. Livet ska man vara rädd om för det är dyrbart....

Kram på er, bloggläsare.




Datum: 2007-10-27 Tid: 20:32:19
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Karine

OJ! Vilken tur att det inte var nåt allvarligt och att du klarade dig! Sant det, tur i oturen.. Kramar på dig!

Datum: 2007-10-28 Tid: 00:01:30http://meyouus.blogg.se
Emelie

Tur det gick bra o inga skador på dej är huvudsaken. Tur i oturen!! Allt kan hända. Kram på dig!

Datum: 2007-10-28 Tid: 12:14:30http://nogg.se/travbruden
Lina

Oj.. Vilken tur att du klarade sig. :) Det är sant, tur i oturen och det kan man hända, det går inte vara perfekt hela tiden. Ibland blir det bara otur.. Men bra att du mår bra. :) Kram

Datum: 2007-10-28 Tid: 19:32:29http://rudolfinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: