Photoshop är skoj!


Min älskling fixade och installerade photoshop åt mig på min dator och nu har jag gjort några bilder. Det är väldigt kul, men det tar ett tag tills man kan allt. ;) Den här bilden har jag gjort för de människor som betyder mycket för mig och för personer som står nära mig. Jag kommer att göra flera sådana här, men det är svårt att hitta bra bilder i min dator på dessa människor, vänner och familj....


image158


Enkelt sagt, vad vore livet utan bildpysslande? ;)


Datum: 2007-10-23 Tid: 23:34:59
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Karine

Fina bilder du gjort :)

Datum: 2007-10-24 Tid: 21:58:54http://meyouus.blogg.se
Jenny

TACK! :) ja det känns verkligen roligt. vi har nog inte fattat det riktigt ännu och gör det nog inte förrän bebisen är ute! :) hoppas allt är bra med dig annars! kram

Datum: 2007-10-26 Tid: 21:29:14http://jenny86.blogg.se
ola

hej. vad duktig du är! fina bilder. kram pappsen"

Datum: 2007-10-27 Tid: 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: