Fullspäckad vecka.

Har hunnit med massor i veckan... till och med att bara vara hemma efter jobbet och tittat på tv och ta det lugnt. Det blir mycket Jerry Springer hos oss. Programmet är helt knäppt, men kul..;)

Vi har tittat på de nya filmerna som går nu på bio, Råttatouille och Härmed förklarar jag er Chuck & Larry. Den förstnämnda filmen är helt toppen, se den! Råttatouille är superbra! Åh, vad jag älskade den söta råttan i filmen!! Filmen om Chuck och Larry var si och så... men även där hade de en bra poäng!

Både jag och sambon blev irriterad när jag fick tillbaka min bil igår så hade vi bett att verkstaden skulle fixa bilens högra backspegel och extranycklar till bilen utöver reparationen på bilen. Det bad vi dem för två veckor då bilen kom till verkstaden. Men trots att verkstaden hade min bil inne i två veckor så hade de inte fixat backspegeln och nycklarna, de glömde det. Nu får man åka dit igen och få det fixat. Hade ju varit bra att få det fixat medans min bil ändå var på verkstaden... Suck!

Men det fanns andra roliga saker under veckan... Älsklingen fyllde år, var jättekul att ge honom min present. Jag har också äntligen klippt håret och fixat julklappar till 6 personer, har bara 2 kvar. :) Idag var jag och sambon till Marieberg och shoppat lite. Vi kikade i totalt 8-9 affärer. Rätt många för att vara vi, hehe... Jag köpte bland annat vinterskor och regnstövlar, helt snygga och praktiska! Bor ju numera på landet, så praktiskt ska det vara! ;)

Och snart fyller jag även år, det är bara några dagar kvar!! Jag blir 21 år! Tiden rusar verkligen iväg... Körkortet har jag haft snart i två år! :) På min födelsedag ska min familj hit till oss och fira mig. Kul! Undrar vad jag får för presenter. Ser också fram emot julen, att vara ledig och umgås med familjen och käka julskinka och mycket lax. ;) 

Glöm inte farsdagen imorgon! :)




Datum: 2007-11-10 Tid: 19:41:49
Min vardag Kommentarer (5)

Kommentarer
Sarah

Härligt! Då blir det dubbelt upp :p Jag vet inte vad som händer. En kompis frågade mig vad jag ska göra på min födelsedag och jag har inte planerat någonting så. Men då sade hon att jag inte ska boka något efter kl 17. Visst... hon sade att "de" (har ingen aning vilka de) kommer till mig kl. 18. Då trodde jag att vi skulle äta middag men hon sade att jag ska ha ätit färdigt. Märkligt, och ha myskläder eller vanligt kläder. Hoppas att de blir snälla not mig i alla fall. Haha! Vad vill du allra mest ha i present? Kram!

Datum: 2007-11-12 Tid: 18:56:04http://q86.blogg.se
Sarah

:) Jag ska be dig ditt nr i msn senare när jag kommer in! Ja, det vet jag faktiskt inte. Jag blev överraskerad IDAG! Du kan läsa mer på min blogg :) Ja, det är kul att vi fyller år på samma dag! Berätta gärna vad du fick av sambon sedan! :p KRAMRA1

Datum: 2007-11-13 Tid: 15:46:34
Sarah

Ja, vi hann inte med det men grattis på födelsedagen, gumman! :) Det är märkligt! Men nu snöar det och jag ryser av välbehag. Att det ska vara vackert på vår dag! Pussochkrma!

Datum: 2007-11-14 Tid: 09:26:05
Karine

Ja, den affären verkar kul, har tänkt att gå dit när jag väl har nåt grej på g att fixa. kanske dags att göra det snart =. ja, du tänkte väl på photoshop typ, det kan du ju. mjoo, verkar kul.. men är nog mer sugen på att syssla med händerna, pyssla med nåt. Kram

Datum: 2007-11-14 Tid: 11:47:10http://meyouus.blogg.se
Karine

Grattis på födelsedagen! =) Kram

Datum: 2007-11-14 Tid: 11:48:21http://meyouus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: