Filmer...

Hmm.. Jag är intresserad av historia, speciellt det som hände under andra världskriget. Har filmer som hör till detta område. Filmerna Schindler's List, Livet är underbart, och Sophie Scholl är väldigt bra, tycker jag. Den sistnämnda köpte jag igår... och nu är jag nyfiken på om det finns fler filmer om detta? Filmen om Anne Frank vill jag också ha. Men vart kan man hitta den filmen? Tell me... :)

Tips på komedifilmer och verklighetsbaserade filmer vill jag också gärna ha! :)


Datum: 2007-07-19 Tid: 16:45:06
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Ida

Tack för att du sporrar mig, det behövs! Känns nästan som om jag vill ge upp ibland, men samtidigt inser jag att det är BRA att ha körkort. Grr. Shit vad skönt att prövotiden snart är över - du ska vara stolt du : ) Söt bil förresten. Blink.

Datum: 2007-07-20 Tid: 12:53:27http://www.abandoned.blogg.se
Keke

Boken köpte jag förra år men lånade ut och fick inte tillbaka förrän i sommaren så jag läste den nyss.. men jag tror säker att det finns kvar på bokhandeln ännu...

Datum: 2007-07-22 Tid: 14:50:03http://internett4000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: