Halvvägs.

Först vill jag tacka för alla gratulationer vi fått! Är säker på att vi lär få fler grattis framöver, då kanske en del inte upptäckt det ännu. :) Jag är just nu i vecka 20 (19+6) och precis halvvägs! Imorgon går jag in i vecka 21 och beräknad födsel är den 17 oktober. Vi båda två väntar och längtar efter vår Lillmini.

Det har varit underbart och roligt att få gå på ultraljud och få börja planera för ett nytillskott till huset här, det finns massor med saker man måste tänka på. Men vi gör det med glädje! Vi vet inte könet på Lillmini och vill inte veta det heller förrän h*n kommer ut! :)

Ett par bilder kommer här, en på graviditetsuträkningen uträknat på BF-datum samt dagens magbild och outfit! ;)






Datum: 2011-05-30 Tid: 22:07:30
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Addie

Du lyckades verkligen dölja det för mig... Men GRATTIS och är så glad för er skull. KRAM

Datum: 2011-05-30 Tid: 22:41:16http://addiswa.blogg.se/
mallan

grattis!:)

Datum: 2011-06-25 Tid: 23:37:51http://fabriksflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: