Hjärta!

När jag kom hem från jobbet idag hade jag tagit med mig ett par semlor som blivit över från igår, som vi nog ska kalasa på senare ikväll! ;) Men det var inte det jag skulle berätta ju... :)

Väl hemma, satt sambon och jag i vardagsrummet och pratade.. och sen bad han mig blunda lite... sen slog jag upp ögonen... och fick se honom hålla i en ask! Vilken överraskning!!

Nyfiken som jag är, så öppnade naturligtvis jag asken. ;) Och inuti låg det ett smycke i form av två hjärtan i både rött och vitt guld med fem diamanter i. Underbart vacker!
Älsklingen är den finaste jag har!


Här kommer det fina guldiga smycket på bild! ;)




Datum: 2010-02-19 Tid: 21:35:53
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Camilla

Snyggt! Visst är det härligt när ens älskling visar sin romantiska sida! kram

Datum: 2010-02-20 Tid: 14:30:08http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: