Mobiler.

Har börjat komma in i mobildjungeln! Har faktiskt blivit lite sugen på en ny mobil.. Denna gång en Sony Ericsson C905. Min sambo är inne på samma spår och önskar sig en likadan modell som jag nu har kikat lite på.

Fått veta att det finns i totalt fyra färger hittills.. Men om vi köper varsin mobil från vår mobiloperatör, så finns det bara den svarta och den bronsfärgade hos dem. :(

Tycker att den rosa är fin, men kanske lite för tjejigt för mig? Är sugen på på den bronsfärgade i alla fall. Sambon vill ha svart. Som den färg han har nu på sin mobil. Jag föredrar en fin färg på mobilen, lite roligare då. ;) Den mobil jag har nu är röd och vit. Men det är jag, det... :)





Datum: 2009-02-03 Tid: 21:54:57
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Emelie

aha.. en ny mobil nu då ;) dom var ju riktig snygga ju.. men kommer du/ni fortsätta att "abonnemanga" 3? eller byta? Min mobil börjar bli lite sliten o tråkig.. ibland är jag åxå riktig sugen på en ny.

Datum: 2009-02-03 Tid: 22:04:05http://emifia.blogg.se/
Keke

Joo.. det stämmer att det går så fort med typ i Lettland. Nu ska jag ju resa till Nya Zeeland. det var inte ett tag sen att jag var nära att dit.. och nu på söndag ska jag iväg. haha.. Ha det så gott.

Datum: 2009-02-04 Tid: 21:35:23http://internett4000.blogg.se/
Anonym

hej vännen! pappsen här! jag kanske kan köpa din gamla mobil. kram på dig..

Datum: 2009-02-06 Tid: 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: