Julafton 2009.

Det har varit en mysig dag! Så vitt ute med all snö när jag åkte till min pappa, då jag skulle fira jul där med familjen. Min sambo var hos sin mor med familj. Varsitt håll, ja, men det har alltid varit så alla år. :) Hemma hos pappa kollade vi på Kalle Anka som alltid, åt mat och när tomten kom så fick vi våra julklappar. ;)

Jag är så nöjd med mina julklappar jag fått!
  • Zoo-askar - redan uppäten! ;)
  • Marabou mjölkchoklad - den finns i kylskåpet nu.
  • Pengar.
  • Klädvårdsrulle - bra att ha om man skräpar ner sig på kläderna.
  • Ett expansionspaket till spelet The Sims 3!! Destination Världen heter det. :)

Sedan så fick jag och min sambo gemensamt badrumshanddukar i julklapp. Och när både jag och älskligen kom hem, så hade jag också fått en påse med olika dessertostar som mögelost, brieost etc från min sambos mamma. Jag älskar dessertostar, de är såååå goda! Det blir att äta under julhelgen och mellandagarna! ;)

Det blir fler julklappar i helgen, då vi ska till min mamma som dessvärre jobbar hela julhelgen, så det blir en lilla julafton igen i helgen när hon är ledig och det ska bli trevligt det också! :)


GOD JUL!



Datum: 2009-12-25 Tid: 00:31:02
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Emelie

låter bra det :) själv fick man soda streamer som var den allra bästa julklappen : bara till mig själv plus till mina glada gäster :)

Datum: 2009-12-25 Tid: 21:54:28http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: