Det närmar sig jul!

Dags att uppdatera lite igen! ;)
Nu har jag gått på julledighet, fast ska jobba på juldagen med julotta i kyrkan kl 9.00. Mysigt det ska bli! Annars är jag ledig ända till den 11 januari! Det behövs verkligen! :)

Älsklingen och jag var till min mamma på jullunch i söndags. Vi åt julgröt och julskinka på vörtbröd. Mums! Det blev även glöggfika efteråt.

Vi började då prata om att min lillebror skulle kunna ta över min gamla dator och sedan var karusellen igång med att ge brorsan Antonios numera oanvända hylla, som fanns förut där våra datorer numera står med vår nya egenbyggda datorbord. Så den skulle min bror få i sitt rum hos mamma.

I måndags var vi där och monterade upp hyllan och installerade min gamla dator. Men det saknades hyllplan och på IKEA i Örebro hade de inte det, utan närmaste ställena som hade var i Karlstad och Västerås. Den modellen ska alltså utgå ur sortimentet. Och igår tisdag, åkte jag och Antonio på en liten utflykt till Västerås och IKEA där var mycket mer större än vad det är i Örebro. Vi åt även lunch på Pizza Hut, gott!

När vi var tillbaka i Örebro med de nya hyllplanen samt lysdioder, och monterade upp dem i brorsans rum och det blev så jättebra! Martin kommer att se detta först på söndag. Så det blir verkligen en home makeover i julklapp till honom! Och det blev klart på bara 2 dagar. ;)



Ett par bilder kommer här... :)

Glöggfikat hos mamma i söndags. Verkligen julkänsla i bilden! :)


Det är så fint ute här på landet med all snö!
Här åker vi in till Örebro och det är så fint med alla snöklädda träd. :)



GOD JUL!



Datum: 2009-12-23 Tid: 00:08:27
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: