Stressiga dagar.

Usch. Jag gillar inte stress! I april var det så mycket att göra på jobbet, jag hade fullt upp. Jag trodde att i maj skulle det vara lugnare. Men nej, där fick jag!! Nu har jag stressat i två dagar i rad på jobbet. Det är mycket planering, förberedelser och pappersarbete! Idag jobbade jag utan att alls hinna äta lunch. :( Men jag fick mycket gjort, så jag kan pusta ut lite nu!

Förhoppningsvis så är det mindre i juni. Jag har mycket kompledigt i juni. :) Min anställning slutar den 20 juni och jag kommer bara att jobba i början av juni och i slutet av anställningen. Skönt. Mellan den 5 juni till 15 juni har jag ledigt, både kompledigt och röda dagar!!! ;D

Men under den här tiden ska man ju åka till Italien med ungdomsgruppen. :) Där är det ju också en hel del förberedelser privat. Jag har inte ens hunnit förbereda mig riktigt till Italienresan än... Tur att mitt pass är giltigt än så länge. Skönt! Annars vore det stressigt värre att bli tvungen att fixa fram ett nytt pass.

Och nu är jag så glad för Emelies skull.
Hon fixade sitt provlopp!!!
Detta visar att döva faktiskt kan....


Datum: 2008-05-23 Tid: 23:27:30
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Emelie

visst var det super bra!! Vi KAN!!! Nu travsporten blev såå PAFF hehe :P

Datum: 2008-05-24 Tid: 12:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: