Min lilla karta.

Jag har ju en liten världskarta i min meny. Har kikat där lite om var mina läsare kommer ifrån. Kartan ändras lite då och då... men jag har noterat där en flagga stått... Här kommer en liten lista som jag knåpat ihop utifrån kartan. Här utgår jag bara från Sverige.

Fast jag har läsare från Danmark, och en gång var det en besökare här på bloggen som kom från Staten Kansas i USA!


Sverige

HERTSÖN, NORRBOTTENS LÄN
HÄRNÖSAND, VÄSTERNORRLANDS LÄN

STORA SKEDVI, DALARNAS LÄN


UPPSALA, UPPSALA LÄN


KISTA, STOCKHOLMS LÄN
SOLNA, STOCKHOLMS LÄN
STOCKHOLM, STOCKHOLMS LÄN
SÖDERTÄLJE, STOCKHOLMS LÄN


ESKILSTUNA, SÖDERMANLANDS LÄN
KATRINEHOLM, SÖDERMANLANDS LÄN


NORA, ÖREBRO LÄN
ÖREBRO, ÖREBRO LÄN


SKÖVDE, VÄSTRA GÖTALANDS LÄN
LIDKÖPING, VÄSTRA GÖTALANDS LÄN
TROLLHÄTTAN, VÄSTRA GÖTALANDS LÄN
ULRICEHAMN, VÄSTRA GÖTALANDS LÄN
GÖTEBORG, VÄSTRA GÖTALANDS LÄN


TORSBY, VÄRMLANDS LÄN
OLSÄTER, VÄRMLANDS LÄN


HANINGE, ÖSTERGÖTLANDS LÄN
NORRKÖPING, ÖSTERGÖTLANDS LÄN


KALMAR, KALMAR LÄN


MALMÖ, SKÅNE LÄN
LUND, SKÅNE LÄN




Så det är inte alls konstigt att man undrar lite vilka personerna är bakom de flaggorna som läser min blogg... Jag anar några som jag nog vet vilka de är.. :) Jag tycker det också är kul att se att det är några fler till som prenumerar på min blogg via
Bloggkoll. :)





Datum: 2008-05-24 Tid: 00:48:57
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Sofie H

Hejhej! Kul att du hörde av dig. Jo sant, men jag vill ju att det ska vara bekväm för alla (: Tänk dig att det har snart gått ett år sen vi tog student! Helt sick! Kram

Datum: 2008-05-25 Tid: 20:55:59http://rivenvitchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: