Några bilder från Italien.

Äntligen bilder...! Här bjuder jag på några bilder som jag tagit med min mobil från Italien. Ja, jag vet att den är inte världens bästa kamera. :) De två första bilderna överest är från Assisi, resten är från Rom.


1. Assisi med sin utsikt!
2. Vårt hotell i Assisi.
3. S:t Peterskyrkan (Vatikanen)
4. Uppe i kupolen på kyrkan. Kolla på folket som firar mässa, se så små de är. Jag stod där uppe, minst 200 m högt!
5. Utsikt över Rom. Utanför kupolen på kyrkan.
6. Utsikt över Rom.
7. Inne i S:t Peterskyrkan, en gigantisk kyrka!!
8. Fontana di Trevi.
9. En massa folk utanför den berömda fontänen.
10. Fontana di Trevi är finast på kvällen när det är nattsvart ute.


Datum: 2008-06-21 Tid: 00:24:30
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Signe från DK

Åhh underbara bilder!

Datum: 2008-06-21 Tid: 13:10:26
Camilla

känner igemn mig mycket!!

Pollykakan var PI god!

Kramisar

Datum: 2008-06-21 Tid: 15:25:40http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: