Skön helg!

Jag har haft en skön helg. Hunnit med att hjälpa älsklingen att greja lite med bygget av vårt förråd bakom garaget. Det blir en rejäl och fin förråd där det lär rymma en hel del saker. Tycker att det ska bli skönt när allt är färdigt och alla saker vi vill ska vara där, så det blir mer ordning och reda här hemma. ;)

Har också hunnit hälsa på Karine igår. Vi snackade i timmar, väldigt längesen vi pratade så här. Jag minns en gång när vi två var yngre, kanske i slutet av mellanstadiet eller i början av högstadiet så sov hon hos mig en natt.. och vi lade oss kanske ett tag innan midnatt. Vi låg och skulle bara prata en stund innan sovdags... men till vår fasa hade vi tydligen snackat i timmar, ända till gryningen!! Sådana minnen är en del av min barndom. :)

Jag har också varit duktig idag! Jag och mamma gick stavgång på 3 km idag på motionspår i skogen, det tog bara 35 min att klara av banan. Skön avkopplande motion och det förbränns dubbelt så mycket kalorier för att gå på promenad med stavar. :) Måste börja röra på mig mer nu, så fläsket minskar och jag återgår till min normala vikt som jag brukade ligga på förut. Och det kommer att vara till glädje att kunna ha en del av mina jeansbyxor igen...

Imorgon ska jag jobba igen! :)


Datum: 2008-08-24 Tid: 22:18:01
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Karine

Hehe jaa det minns jag ler. Den gamla goda tiden.. Kul att du kom igår. Det är förresten nog den sista gången du kommer hit o hälsar på :P



Duktigt gjort av dig idag!

Datum: 2008-08-24 Tid: 23:39:43http://meyouus.blogg.se/
Sofia

tack : ) kul att läsa hur du o din gör ngt hemma. Du klarar det om du VILL med motion ; )

Datum: 2008-08-25 Tid: 15:23:57http://bombo.blogg.se/
Emelie

skön helg det. jag själv var med älsklingen. varit på kvinnerstadagarna o sedan hann vi till göteborg o hade släktträff o så igår(söndag) var vi på liseberg. Skoj som helst :)

Datum: 2008-08-25 Tid: 18:03:48http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: