Mums! ;)

image156

Lax, potatis, hollandsiesås, purjolök, baconbitar och chili.... Gott! Har verkligen saknat att äta lax. Maten gjorde sambon åt mig igår. Han äter inte lax och de flesta fisksorter, men han var duktig på att laga lax. *stolt*

Gott som tusan! Och ja, jag gillar fisk! :)



Sen ska vi åka och fixa lite saker. Jag har tänkt köpa fotoalbum att sätta in mina bilder i. Alla mina bilder är i en låda. Trist i en låda ju. Ska bli roligt att sitta och sätta in varenda bild i albumet sen. Det är något som jag ser fram emot. ;)

Mamma, det är något du kanske också ska göra. Minns du Mallorca bilderna som vi skulle göra något av? Det var ju för åtta år sedan! ;)



Datum: 2007-09-16 Tid: 13:33:48
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym

Javisst...kanske dags att ta itu med alla foton..pust! När bygget är klart kanske!?

Datum: 2007-09-16 Tid: 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: