Livet förändras.

Äntligen trivs jag superbra med livet! Jag ska börja jobba om exakt två veckor och det ser jag fram emot! Jag känner mig verkligen vuxen numera då jag har körkort, egen bil, är klar med gymnasiet, har en heltidsjobb (dock inget fast ännu), bor i hus på landet tillsammans med en härlig sambo. <3

Och jag glömmer inte heller mina vänner. Jag har varit rätt så mycket upptagen på sistone den senaste månaden med grejer som måste fixas, flytta, packa ner och upp, flyttstäda, hålla på och småbråka med Öbo. Än är det inte över med Öbo men lagom till min födelsedag/jul så ska det nog vara över... Förhoppningsvis.

Sedan så har det städats massor i garaget, fixat egen bil, varit stammis på Marieberg i flera veckor pga diverse saker som behövdes fixas, hjälpt till med huset. Rubbet!! Allt är inte klart ännu, det är fortfarande lite kaos här... Men förhoppningsvis så blir vi klara med allting till jul! Det vore den bästa julklappen liksom. :) Och nu vill jag ta igen tid med vännerna lite...

Ikväll var jag med Emelie, vi gick på bio och såg Simpsonsfilmen. Rätt kul, men mycket skratt blev det inte för min del. Men sevärd är den i alla fall! :)




Datum: 2007-08-02 Tid: 00:12:26
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Gyldenkål

Hej! Vad rolig att livet leka för dig. Jobbar just nu i Grönland samtidig som jag hälsa på mamma. Kommer hem till Danmark d. 20 augusti och då e det flytning som gäller. Har just bestämt mig för att flytta tillbaka till Danmark. Har ju kommit in på en utbildning i Århus. Danmark efter 5 år i utomsland :) Kramar!

Datum: 2007-08-02 Tid: 14:05:33http://nogg.se/gyldenkal
Emelie

mmm. filmen var inte så där skrattig som jag trodde men den var bra ok film!! Hade kul igår!! =)

Datum: 2007-08-02 Tid: 20:47:08http://nogg.se/travbruden
Keke

Ja det tycker jag med.. Saknar den tiden faktiskt..:d

Datum: 2007-08-04 Tid: 22:11:28http://Internett4000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: